Ogłoszenie


#1 2011-09-04 11:51:43

 Niszczu

Wasz admin ;d

Skąd: Toruń
Zarejestrowany: 2011-09-03
Posty: 11
Punktów :   
WWW

Spis trybów

Tutaj opiszę wszystkie tryby gry soldat (większość informacji ściągnięta z wikipedii ale nie wszystko).

Deathmatch - cytat (z wikipedii): Zasady są proste, każdy gracz jest sam i działa indywidualnie. W tym trybie, każdy zabija każdego. Za 1 zabójstwo jest 1 punkt do tabeli (przycisk F1). Nie ma tu flag. Wygrywa gracz który zbierze określoną liczbę punktów, lub będzie miał ich więcej od reszty graczy, po upływie czasu.

Teammatch - cytat: Można powiedzieć, że to samo co Deathmatch, tylko że gracze są podzieleni na 4 drużyny: Alpha, Bravo, Charlie i Delta. 1 zabójstwo = 1 pkt dla drużyny. Wygrywa ten zespół który uzbiera określoną liczbę punktów, lub będzie miał ich najwięcej po upływie czasu rundy.

Capture the flag (chyba jeden z bardziej lubianych) - cytat: Ten tryb (w skórcie CTF – Zdobądź flagę) jest najpopularniejszym trybem na soldatowskich serwerach, publicznych jak i prywatnych. Zasady są w miarę proste. Gracze są podzieleni na 2 drużyny. Każda ma swoją bazę, w których jest flaga o kolorze identycznym do koloru drużyny. Zadaniem gracza jest, zabranie flagi z bazy przeciwnika i doniesienie do swojej bazy, w której jest flaga drużyny gracza (tzw. CAP). CAP nie będzie możliwy wtedy kiedy przeciwnik posiada flagę, lub flaga drużyny gracza jest gdzieś na mapie. 1 CAP = 1 pkt. Wygrywa drużyna która uzbierze określoną liczbę pkt, lub będzie miała ich więcej niż drużyna przeciwna po zakończeniu rundy.

Infiltration - cytat: Znany tryb rozgrywki (w skrócie INF), jednak występujący dosyć rzadko. Gracze dzielą się na 2 drużyny, lecz obydwie mają trochę inne zadanie. Drużyna czerwona (Alpha) ma bazę z Białą flagą zazwyczaj, tam gdzie ma respawn (ale nie zawsze). Białej flagi, nie można nawet ruszyć. Drużyna niebieska (Bravo) ma bazę z Czarną flagą, ale punkt respawnu, ma zawsze od niej oddalony (na niektórych mapach niewiele (np. inf_Industral) a na innych bardzo (np. inf_Abel)). Najważniejszą rzeczą jest Czarna flaga. Zadaniem drużyny niebieskiej jest przetrzymywanie Czarnej flagi w bazie. Za każde 5 sekund przetrzymanej flagi w bazie, niebiescy dostają 1 punkt (w wypadku gdy nagle Czarna flaga znajdzie się poza bazą, tj "stoper" , liczący wcześniej wymienione sekundy, zatrzymuje się do momentu aż Czarna flaga wróci do bazy, czas "stopera" nie jest dla nikogo widoczny, nawet dla admina gry). Zadaniem drużyny czerwonych, jest zabranie Czarnej Flagi z bazy przeciwnika, i przyniesienie do Białej Flagi. Wtedy drużyna czerwona dostaje punkty z przedziału 20-30 z zaokrągleniem do 5-tek (rzadko się zdarza aby drużyna Alpha zdobyła 15, albo 35 punktów) za CAP. Wygrywa drużyna która uzbiera określoną liczbę punktów, lub będzie ich miała więcej po upływie czasu.

Rambomatch - cytat: Jeden z mniej popularnych trybów. Można go porównać do trybu "king of the hill" albo "kill the rabbit" w innych grach. Przypomina tryby deathmatch i pointmatch. Tak, jak w pointmatch jest tu przedmiot, który faworyzuje jednego gracza. Tu odpowiednikiem flagi jest Łuk Rambo. Ta broń pojawia się tylko raz w określonym punkcie mapy (jeśli istnieje na mapie takich kilka, to pojawia się on w wylosowanym). Gracz, który go podniesie staje się Johnem Rambo. Wtedy jego życie stale się regeneruje, a także może używać podniesionego łuku, który jest potężną bronią w tym trybie. Zabici wrogowie dają punkty tylko wtedy, kiedy jesteś Johnem Rambo, albo zabijesz obecnego.

Pointmatch - Jest połączeniem trybu deathmatch i hold the flag. Pointmatch różni się od niego wprowadzeniem żółtej flagi, która jest umieszczona gdzieś na mapie. Po jej zdobyciu zdobywa się więcej punktów za każdego zabitego przeciwnika. Zdobywanie double-, triple-, multi-, itp. kills także daje dodatkowe punkty. W pointmatch można grać na każdej mapie służącej do rozgrywki deathmatch. Z racji swojej oryginalności pointmatch nie jest zbyt popularnym trybem gry i ciężko go znaleźć na publicznych serwerach.

Hold the flag - Tryb Hold the Flag (skr. HTF) został dodany w wersji 1.3 razem z mapami: htf_Rubik, htf_Dusk (autor: Michal Zajaczkowski) i htf_Muygen (autor: The Geologist). Mapy htf_Nuclear i htf_Mare zostały dodane później. Aktualne oryginalne mapy nie są zbyt duże – więcej niż sześcioro graczy może spowodować kompletny chaos. Hold the flag jest połączeniem trybu capture the flag, infiltration i pointmatch. Rozgrywka jest swoistą drużynową wersją pointmatch, z naliczaniem punktów na zasadzie obowiązującej w infiltration. Polega ona na zdobyciu żółtej flagi wraz ze swoją drużyną (Alpha lub Bravo) i przetrzymywanie jej jak najdłużej. Każda drużyna dostaje punkt za każde 5 sekund posiadania flagi.

To były domyślne tryby soldat Teraz czas na twórczość graczy:

Jump Test - większość osób mówi jump test long (skrót JTL), lecz nie stanowi to znaczącej różnicy. Tryb polega na pokonywaniu wszelakich przeszkód (na specjalnych mapach) - większość z nich zabija (min. kolce, pagórki), inne powoli zabierają punkty życia. Na tych mapach nie da się latać (nie mamy jet packa), więc żeby jako tako dawać sobie radę musimy poznać wszystkie tricki (salta itp...), nauczyć się władać broniami: M79 i Minigun tak, aby pomagały nam się przemieszczać (M79 - siła rażenia odpycha gracza, Minigun - ogromna moc). Jeśli chodzi o twórców to dobrze nie pamiętam ale chyba Shaman Shadow, Legends i jeszcze ktoś... Jeden z moich ulubionych trybów - polecam!

DodgeBall - nazywany w skrócie DB. Tak samo jak w Jump Test, są specjalne mapy- w jump test są przeszkody, zaś w DB, jest mała mapa, podzielona na dwie połowy. Linia, która oddziela spawn Alphy i Bravo przenika tylko naboje. W tym trybie chodzi o zabicie przeciwnika (taki jakby teammatch), lecz do dyspozycji mamy tylko nóż. W przeciwieństwie do Jump Test, tutaj posiadamy jet pack. Jeżeli gracz zostanie pokonany, to aby ''zmartwychwstać'' muszą umrzeć jego wszyscy towarzysze, albo wszyscy przeciwnicy. Istnieje wiele odmian DB (min. KO - Knife Only i siatkówka (nie wiem jak się na to mówi), tak samo jak odmianą Jump Test, jest Climb. Istnieje liga DB. Twórcy nie znani.

Duck Hunt - w skrócie DH. Drużyna alpha musi zdobyć flagę, przed upływem czasu. Flagi broni drużyna Bravo.

Zombiematch - polega na tym samym co CTF, lecz tutaj przeciwnikami0 są... zombie. Zombie, to jak można się domyśleć boty, które dążą do zdobycia flagi gracza. Gracz musi zdobyć flagę Zombie, których zazwyczaj jest kilkadziesiąt.

Zapewne pominąłem parę trybów, lecz mam nadzieję, że ktoś mi przypomni, albo jeszcze lepiej - stworzy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pyliproch.pun.pl www.sebs.pun.pl www.nfs.pun.pl www.nsh.pun.pl www.raportywojenne.pun.pl